21 november

Guapa
vi har precis avslutat tidernas bästa film, SJÄTTE SINNET. Ganska skrämmande, så när vi precis kollat klart så ramlar en bok ner.
Kellie: Shit, å gud vad läskigt!
Alva: Men det var ju du
Kellie: VA NEJ JAG SVÄR
sekundrarna efter, ramlar två nya böcker ner så vi kuta ut ur rummet det fortaste vi kunde och skrek. (jag brukar skryta att jag aldrig blir rädd och gnäller på kellie, men i detta fall var det jag som kutade ut först, ner till hennes föräldrar. Ja jag säger då det)

En annan kul grej var när vi båda trodde nathalie var inne på sitt rum och sov, så skulle vi ta hennes dator. och eftersom det var mörkt i rummet trodde vi hon låg där, så vi smög och viskade i rummet under en tid sen nudda vi täcket lite utan reaktion. Då förstod vi. Hon var inte ens där!

Lite bilder




försökte skrämma kellan lite, det går ofta hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0