Det kan jag säga

Ont i magen.....ont i magen...ont i magen...
Den här dagen har jag precis inte varit den nyttigaste. Tog en bit cheseecake på morgon kvisten- kebab till lunch- och pizza till middag. Herregud säger jag!

Idag i alla fall så gick ju jag och cissi och solade, luktade så gått efteråt.. (inte) men det sluta inte där vi gick ner på stan också för att äta lunch. Men det blev lite sen lunch måste jag säga. I stället gick vi runt och ramla framför folk, gick som idioter och lekte stor bönder som försökte hitta kebab house, galet kul! Sen runt 5 tror jag, satte vi oss på Jalla, prata. Tog en kebab då som sagt, och cissi tog en pizzzza. Thanky cissi for the day, funny bunny var det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0