hemskt väder

gymnasiemässan blev det idag då med brudarna från rasbo. det gjorde mig bara förvirrad, vad väljer man? jag och mois lyckades nog samla ihop oss broshyrer från varje skola så tillslut kom några fram och fråga om vi inte behövde påse, lite kul.

sen blev jag carin och mirabelle dessvärre tvugna att lifta, napp blev det iallafall. Hur pinsamt det än var fanns det inget annat sätt, bussarna kom inte och det var snökaos som vi nog alla vet, så man var desperat. Men hon vi fick skjuts berätta att hon sett när vi hjälpte en kille som fastnat med bilen i snön och ville så gärna skjutsa oss så hon berömde oss i princip hela bilresan, man tacka och buga.

Blev lite spaning och burgerking på Gränby C. Inte så nice. Frusna tjejer säger jag bara.. när jag kom hem vänta en varm pizza på mig och nu ska jag ta upp böckerna

JAG HATAR SNÖÖÖ!!!!!! bilder snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0