8 november

En underbar dag. ett minus att jag får hostattacker så jag börjar grina alldeles för ofta. ytterligare ett minus att jag har för mycket plugg att göra. ett minus för att jag är dödstrött. och ett minus för att mitt öga rycker. ett minus för att jag inte kan umgås med vänner utan att vara stressad hem, ett minus för att jag vill kolla på one tree hill tills ögonen svider och ett sista minus för att jag inte är den superbloggare jag trodde jag var!

Vi kan väll sammanfatta det hela till: farväl höstlov! Har den närmsta veckan prov som avgör en stor del av betygen, för er som missat det så ska vi ansöka till gymnasium med julbetygen. Förstår inte ens varför jag sitter här just nu? Och inte fan är det kul för er överhuvudtaget att läsa om plugg?

Inhandla denna tröja efter en stadsrunda med Lina idag som också blev dagens klädsel. Prao är också fixat. Cheeeck på den


Nu kommer mamma snart hem som inte kommer bli så glad att jag sitter här, så det är bäst att plocka fram böckerna nu och börja helvetet. Vi hörs så småningom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0