Läkare

Har bestämt mig för vilken linje jag ska på! Naturprogrammet. Eftersom jag vill bli doktor (öron,näsa,hals) för att vara exakt så var det förstås det perfekta. Jag är väll ingen kung i matte, fysik, biologi och sånna där NO-ämnen men kommer jag in ska jag slita som ett djur, för bli läkare ska jag. Sen kan jag bada i pengar och trivas med mitt jobb. Grymttt. Märkte även att fler ska välja det nu, vilket känns skönt.


var bara tvungen att lägga in denna bild, hahaha. nej nu blev det lite för satsigt och lite för nördigt. nu lägger jag av


Kommentarer
Postat av: mirabelle

jag tror det blir skit bra gumman, du kommer ju iaf käna feeedddt med cash sen!

2010-11-10 @ 20:41:19
URL: http://mirabellesevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0