Lugg eller...... inte lugg

Heeree guuuud säger jag bara!
Jag har besluts ångest, jag vet inte om jag ska klippa lugg eller inte. Alla säger olika, inte kul!
Men nu tänker jag vänta på mamma, så får hon bestämma vad hon tycker.
Men det värsta är att Amanda har redan klippt min lugg ganska kort, så jag ser ut som ett riktigt EMO( inte Amandas fel, hon gjorde allt rätt! Det var jag som vägrade klippa klart).
Som sagt var Mandie here, vi klippte varandra, och försökte sätta brandlarm på huset men vi misslyckades tyvär :/



Så här duktig var jag på att klippa Amanda!


Och så duktig var hon på att klippa mig, men stackarn
 fick inte klippa klart för jag vägrade, jag ångrade mig i sissta sekund




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0