Snöööö!

Mer och mer besökare,det gillar vi!
Idag må jag säga ha varit en bra dag. Vaknade 7 men mamma och jag la oss och snosa en halv timme till, tummen upp. I skolan på morgon fick vjag veta att jag skulle gå på bio, för jag hade varit så duktig på öppethus, så jag Elvira och Elina drog oss till bion, en tupp lur fick man också, men vaknade av att några killar bakom satt och garva för att jag hade sovit, hehe. Missade 3 ur tråkiga lektioner, så det var ju jätte bra. Och det sissta men det bästa, SNÖN HAR KOMMIT :D, känner redan julkänsler, vill ner och mjöla in bordet med mjöl och börja baka pepparkakor! nerå men det har jag inte tid med för nu ska jag gå och rida, har ingen lust faktiskt.
Ingen bild till er i dag tyvär för mamma har tagit med kameran till jobbet :/

"Snön lyser röd bakom bilen, det gick en kärring mitt i filen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0