Torsdag snart Fredag

Halåå!
Har nyligen kommit hem från Tierp med familjen, Min kusse fyllde år så det blev ett lite firande på en pizza resturang ;) nu måste jag gå och lägga mig känner jag för kommer inte orka gå upp i morgon annars, han inte göra klart min So uppgift som jag skulle göra klart tills idag( förlåt Elina)

Fick med mig hem en koffta också från Moniques, bild på den får ni i morgon. Efter skolan var jag först med Amanda och Louise på stan, vi satte oss på waynes coffe, men mycket prat blev det inte, för då fick vi syn på att lin och Erik från paradise hotel. Louise och jag kunde ju inte så klart hålla oss, så vi gick fram till dom, och Louise frågade om vi ta ett kort med dom hahahaha, oj vad dom lekte kändisar i det ögonblicket altså, det var lite kul att se.

I morgon ska jag vara med Palven, tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni ex skriva /alva efter varje inlägg, så man fattar vem som skriver vad?? det är inte alltid man fattar vem av er som skriver vad...

2010-11-26 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0