torsdagskväll

Go kväll på er. Har kollat klart på robinson nu, blivit lika tråkigt som desperate housewives blivit. men är man en trogen tittare håller man sig fast endå! ska ta ett varmt långt bad nu, har ju inte badkar hemma längre så passar på nu när jag endå är hos moster min. sen tänkte vi ta fram något gott och spela lite, sen är det dags för sängen tänkte jag. sista praodagen imorgon på Riverside, det har faktiskt varit kul de sista dagarna och vi har fått väldigt god mat. Nästa vecka blir det en kinarestaurang. Jaja, badet kallar. Sen ser jag fram emot en sovmorgon till halv 11!!!!! 

inte mitt badkar, googles första bästa bild.

Imorgon är det kellie som gäller, så det blir garanterat en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0