negativ

Somnade direkt när jag kom hem, måste ha sovit över 2 timmar nu
och det behövdes. Dock är jag lika trött som jag var innan jag somnade, om inte tröttare.

Trodde jag var fri från skolan denna vecka, har glatt mig åt det men blev idag påminnd om recensioner, prov och uppsats direkt efter praon.
En bra start blev att besöka stan med Lina i snöovädret på jakt efter en engelsk bok, det tog sin tid.

Nu kom mamma hem, lite varm glögg och hennes dåliga julskiva kände jag plötsligt för, behöver lite julkänslor så jag kan få någon fördel med detta mörker

adios goodbye hejdå



Kommentarer
Postat av: maria

hur gammal är kellie?=)

2010-11-30 @ 20:31:38
Postat av: KELLIES

Jag är 14 år :)

2010-11-30 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0